Pages Menu
 

Categories Menu
Gabinet kosmetyczny - miejsce dla urody
Zadbaj o siebie i odpocznij
Każda kobieta lubi dbać o siebie. Jedne poświęcają na takie czynności więcej a inne mniej czasu. Niewątpliwie jednak każda pani lubi czuć się dobrze
Podkład na przebarwienia słoneczne czyli wyrównany kolor skóry
Wiek to najgorsza zmora wielu kobiet, skóra z upływającym dniem staje się coraz starsza. Niestety pojawia się coraz więcej różnych problemów, wśród nich oczywiście
Różne rodzaje lakierów do paznokci
Zadbane dłonie stanowią wizytówkę kobiety. Oprócz odpowiednio nawilżonej skóry, równie istotne są również piękne paznokcie. Można stawiać na naturalny wygląd lub wykończyć je z odrobiną
Woda kolońska do czego służy? Kolońska, czy po goleniu - którą wodę wybrać? Woda po goleniu a woda kolońska
Często słyszymy spotykamy się z pojęciami dotyczącymi zapachów takimi jak woda perfumowana, woda toaletowa, czy
Mała zmiana? Może inny kolor włosów?
Czas na zmiany
Każdy człowiek potrzebuje czasami jakiejś zmiany. W przypadku wielu kobiet, wybór ten często pada na fryzurę oraz kolor włosów. W przypadku włosów farbowanych, często
Depilacja woskiem Warszawa Mokotów, Białołęka
Lato to czas, kiedy szczególnie kobiety odsłaniają duże fragmenty swojego ciała. Takie kobiece ciało powinno być odpowiednio zadbane, a także wydepilowane. Choć obecnie jest
Najczęściej wybierane zabiegi kosmetyczne - salon kosmetyczny Warszawa Ursynów. Makijaż permanentny brwi i ust
Polki coraz chętniej korzystają z usług salonów kosmetycznych: rozwój kosmetologii, dostępność nowatorskich

Posted by on sty 13, 2021 in Zdrowie |

Fasola-bogate źródło białka.

Fasola-bogate źródło białka.

Warzywa w większości są niezwykle bogate w witaminy i minerały, dlatego WHO zaleca spożywanie co najmniej 400g jarzyn i owoców w ciągu dnia. Może się to wydawać zawrotną ilością, ale w rzeczywistości, kiedy spojrzymy na tę kwestię z innej perspektywy to okaże się, że przecież powinniśmy jeść około 5 posiłków, więc jeśli do każdego dodamy 80g warzyw lub owoców to zadanie wykonane. Organizm każdego człowieka potrzebuje zdrowych przekąsek codziennie, aby wszystkie narządy działały prawidłowo a zwłaszcza mózg i serce.

Jednym z dość niedocenianych warzyw jest fasola.

Wiele osób pomija ją w swojej diecie a zawiera niesamowicie dużo białka, więc szczególnie wegetarianie i weganie powinni spożywać jej sporo, aby uzupełnić białko, którego nie dostarczają ciału w wyniku nie jedzenia mięsa. Oprócz tego fasola jest bogata w witaminy między innymi A, D, E i K. Fasola wartości odżywcze to temat rzeka, ale trzeba przyznać, że to warzywo ma ich naprawdę wiele.

Jakie dania z fasoli są najsmaczniejsze?

Niektórych może dziwić na ile różnych sposób jesteśmy w stanie wykorzystać fasolę w kuchni. Jednym z najpopularniejszych dań jest tak zwana fasolka po bretońsku, którą można przyprawić tak, aby była naprawdę ostra, jednym z jej składników jest też przecier pomidorowy i oczywiście warzywa do przygotowania bulionu. Innym pomysłem na użycie fasoli jest zrobienie z niej wegetariańskiego smalcu do smarowania kanapek. Niesamowite jest to, że można z niej zrobić również ciasto! Tak zwane brownie z fasoli już od pewnego czasu zyskuje na popularności. Smakuje tak, że wcale nie czuć w nim warzyw i świetnie imituje czekoladowy deser a jest znacznie zdrowsze! Wprowadzanie w taki sposób warzyw do diety jest szczególnie pomocne dla rodziców, których dzieci niechętnie zjadają jarzyny. Warto nieco popracować nad “ukryciem” roślin w daniach, aby pociechy zjadały dzienną porcję witamin nawet nie zdając sobie z tego sprawy. To na pewno pozytywnie wpłynie na rozwój maluchów i zagwarantuje, że będą mieć więcej energii w ciągu dnia.