Pages Menu
 

Categories Menu
Depilacja LIGHT SHEER Warszawa - depilacja laserowa bikini - opinie, skuteczność
Nikt nie lubi irytującego zbędnego owłosienia. Każdy pragnie wyglądać atrakcyjnie, przy czym często osiągnięcie doskonałego wyglądu może
Kto może skorzystać z prania na telefon?
Pranie to jeden z tych obowiązków domowych, przed którym nie ma ucieczki. Ubrania szybko się brudzą, wymagają też częstego odświeżania. Dlatego, jeśli jesteś zapracowany możesz
Jak rozjaśnić ciemne włosy?
Szampon rozjaśniający włosy ciemne to kosmetyk pożądany przez przedstawicielki płci pięknej posiadającej ciemniejsze odcienie włosów niż blond. Niestety, mają one znacznie trudniej niż panie
Odżywki do rzęs: czy warto je stosować? Regenerum do rzęs - ranking odżywek do rzęs: moralash
Wiele kobiet jest niezadowolonych ze swoich rzęs: łamliwość, nadmierne wypadanie czy niedostateczna objętość powodują, że oprawa
Aparat ortodontyczny na piękny uśmiech
Zadbane i zdrowe zęby stanowią ozdobę każdego. Sprawiają, że twarz wygląda młodziej i bardziej przyjaźnie. Posiadacze ładnych zębów częściej się uśmiechają, dzięki czemu uchodzą
Jak wspomóc odchudzanie
Wiele osób chciałoby schudnąć zdrowo i w sposób trwały. Aby osiągnąć ten cel nie ma drogi na skróty. Wymaga to dużego wysiłku i silnej motywacji. Proces odchudzania często wymaga długiego czasu.
Różne rodzaje lakierów do paznokci
Zadbane dłonie stanowią wizytówkę kobiety. Oprócz odpowiednio nawilżonej skóry, równie istotne są również piękne paznokcie. Można stawiać na naturalny wygląd lub wykończyć je z odrobiną

Posted by on wrz 14, 2020 in Uroda |

Rozbudowa mięśni.

Rozbudowa mięśni.

Umięśniona sylwetka

Marzeniem wielu z nas jest piękna i wyrzeźbiona sylwetka. Jednak uzyskanie takiego efektu wymaga od nas wielu godzin treningów siłowych, które pozwalają nam na rozbudowanie tkanki mięśniowej zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Osoby, które decydują się dążyć do osiągnięcia takiego celu muszą nie tylko wykazać się wytrwałością w treningach, ale również poszerzyć swoją wiedzę na temat treningu siłowego. Oczywiście możemy uzyskać plan ćwiczeń siłownia rozpisany przez doświadczonego trenera, jednak nasza własna wiedza pozwoli nam na prawidłowe wykonywanie poszczególnych elementów treningu, a także wpłynie na nasze zachowanie po za siłownią – mowa tu o odpowiedniej diecie oraz stylu życia. Warto zatem przygotować się również merytorycznie do etapu rozbudowy masy mięśniowej.

Treningi siłowe

Każda osoba trenująca siłowo wie o tym, że treningi należy dzielić w zależności od partii ciała, na której skupiamy się w danym momencie. Większość osób trenujących dzieli swoje treningi na dni, w których skupiają się na dolnych partiach ciała oraz dni, gdy wykonują ćwiczenia na górne partie ciała. W ten sposób mamy pewność, że w sposób symetryczny trenujemy nasz cały organizm oraz dajemy mu czas na regenerację. W tygodniu warto zaplanować 4 treningi siłowe, po dwa na każdą partię. Ważne jest również to, aby wybrać priorytetową partię ciała – u kobiet najczęściej są to pośladki, u mężczyzn ręce lub nogi. Są to partie, które ćwiczymy intensywniej – oznacza to, że zwiększamy liczbę ćwiczeń oraz powtórzeń skierowanych właśnie na tę okolicę naszego ciała. W ten sposób będziemy mogli liczyć na szybsze i lepsze efekty naszych treningów. Oprócz treningów siłowych w trakcie rozbudowy masy mięśniowej pamiętajmy o rozgrzewce przed każdym treningiem, a także o rozciąganiu naszego ciała – pozwoli nam to uniknąć kontuzji. Ważnym aspektem jest również dieta, ponieważ bez wzrostu podaży kalorii nie jesteśmy w stanie rozbudować naszej masy mięśniowej niezależnie od ilości treningów.