Pages Menu
 

Categories Menu
Koloryzacja włosów: w domu czy w salonie fryzjerskim? Prostowanie włosów - cena Poznań. Farby naturalne do włosów
Wiele kobiet zmienia swój naturalny kolor włosów: czasem jest to jedynie lekka koloryzacja lub rozjaśnianie,
Skuteczność depilacji laserowej - depilacja Oława
Zadbane, gładkie i pozbawione owłosienia kobiece ciało jest pożądane zwłaszcza latem. Obecnie drogerie i gabinety kosmetyczne dają mnóstwo możliwości, dzięki którym da
Poszczególne etapy codziennej pielęgnacji cery
Cera każdej osoby może mieć zupełnie inne wymagania i przez to potrzebować odmiennych produktów pielęgnacyjnych. Jednak pewne zasady, takie jak poszczególne etapy rutyny
Krem dostosowany do każdej cery - krem poprawiający owal twarzy ranking
Czy wierzysz w magiczną moc? Pewnie niejedna kobieta chciałaby wyglądać pięknie, szczególnie te panie doświadczone upływem lat martwią się o wygląd
Sportowe ubrania, które warto mieć w swojej szafie
Sportowe ubrania od zawsze kojarzyły się przede wszystkim z uprawianiem aktywności fizycznej. Jednak coraz częściej, ubrania o charakterze sportowym stają się odzieżą
Usuwanie żylaków parą wodną, laserowe usuwanie żylaków Bielsko Biała
Obecnie wiele osób zwłaszcza w średnim wieku zmaga się z żylakami. Jest to bardzo popularne schorzenia, które nie tylko sprawia, że nogi wyglądają nieestetycznie,
Przygotuj się na następne lato!
W sezonie jesiennym i zimowym co roku zauważa się w polskim społeczeństwie przyrost wagi. Wiele osób jesienią przestaje aktywnie uprawiać sport i kiedy jest zimno zaczyna więcej jeść, co

Posted by on wrz 14, 2020 in Uroda |

Rozbudowa mięśni.

Rozbudowa mięśni.

Umięśniona sylwetka

Marzeniem wielu z nas jest piękna i wyrzeźbiona sylwetka. Jednak uzyskanie takiego efektu wymaga od nas wielu godzin treningów siłowych, które pozwalają nam na rozbudowanie tkanki mięśniowej zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Osoby, które decydują się dążyć do osiągnięcia takiego celu muszą nie tylko wykazać się wytrwałością w treningach, ale również poszerzyć swoją wiedzę na temat treningu siłowego. Oczywiście możemy uzyskać plan ćwiczeń siłownia rozpisany przez doświadczonego trenera, jednak nasza własna wiedza pozwoli nam na prawidłowe wykonywanie poszczególnych elementów treningu, a także wpłynie na nasze zachowanie po za siłownią – mowa tu o odpowiedniej diecie oraz stylu życia. Warto zatem przygotować się również merytorycznie do etapu rozbudowy masy mięśniowej.

Treningi siłowe

Każda osoba trenująca siłowo wie o tym, że treningi należy dzielić w zależności od partii ciała, na której skupiamy się w danym momencie. Większość osób trenujących dzieli swoje treningi na dni, w których skupiają się na dolnych partiach ciała oraz dni, gdy wykonują ćwiczenia na górne partie ciała. W ten sposób mamy pewność, że w sposób symetryczny trenujemy nasz cały organizm oraz dajemy mu czas na regenerację. W tygodniu warto zaplanować 4 treningi siłowe, po dwa na każdą partię. Ważne jest również to, aby wybrać priorytetową partię ciała – u kobiet najczęściej są to pośladki, u mężczyzn ręce lub nogi. Są to partie, które ćwiczymy intensywniej – oznacza to, że zwiększamy liczbę ćwiczeń oraz powtórzeń skierowanych właśnie na tę okolicę naszego ciała. W ten sposób będziemy mogli liczyć na szybsze i lepsze efekty naszych treningów. Oprócz treningów siłowych w trakcie rozbudowy masy mięśniowej pamiętajmy o rozgrzewce przed każdym treningiem, a także o rozciąganiu naszego ciała – pozwoli nam to uniknąć kontuzji. Ważnym aspektem jest również dieta, ponieważ bez wzrostu podaży kalorii nie jesteśmy w stanie rozbudować naszej masy mięśniowej niezależnie od ilości treningów.