Pages Menu
 

Categories Menu
Usuwanie żylaków parą wodną, laserowe usuwanie żylaków Bielsko Biała
Obecnie wiele osób zwłaszcza w średnim wieku zmaga się z żylakami. Jest to bardzo popularne schorzenia, które nie tylko sprawia, że nogi wyglądają nieestetycznie,
Woda perfumowana a perfumy, czy woda perfumowana w prezencie? Douglas perfumeria Poznań
Każdy z nas kupując perfumy chce, by pachniały długo i intensywnie. Zastanawiamy się jaki produkt wybrać. Producenci oferują nam
Olejki w kosmetyce i aromaterapii. Olejki zapachowe sosnowe, dobry olejek arganowy - cena
Olejki na stałe zagościły w naszym życiu: coraz częściej używamy ich do pielęgnacji skóry i włosów, chętniej korzystamy także z
Gabinet kosmetyczny - miejsce dla urody
Zadbaj o siebie i odpocznij
Każda kobieta lubi dbać o siebie. Jedne poświęcają na takie czynności więcej a inne mniej czasu. Niewątpliwie jednak każda pani lubi czuć się dobrze
Która perfumeria internetowa najlepsza. Perfumy oryginalne i tanie - perfumy gdzie najtaniej
Kupując perfumy zwracajmy uwagę nie tylko na to czy ładnie pachną i niewiele kosztują. Jeśli płacimy grube pieniądze za podróbkę,
Jak określić odpowiednią masę ciała?
Aby zachować pełnię zdrowia zarówno ciała jak i ducha warto co jakiś czas skontrolować czy nasza waga ciała jest odpowiednia. Należy jednak pamiętać o tym, że każdy organizm jest różny,
Mała zmiana? Może inny kolor włosów?
Czas na zmiany
Każdy człowiek potrzebuje czasami jakiejś zmiany. W przypadku wielu kobiet, wybór ten często pada na fryzurę oraz kolor włosów. W przypadku włosów farbowanych, często

Posted by on kw. 12, 2019 in Zdrowie |

3 sposoby na zwiększenie ilości warzyw w diecie.

3 sposoby na zwiększenie ilości warzyw w diecie.

Najnowsza Piramida Zdrowego Żywienia i Stylu Życia mówi jasno – podstawę zdrowo zbilansowanej diety muszą stanowić różnokolorowe warzywa i owoce.

 

Specjaliści zalecają dodatkowo, aby warzyw w diecie było więcej niż owoców i że powinny stanowić aż połowę talerza w każdym posiłku. Jak to zrobić? Przekonaj się, że zdrowa dieta nie musi być nudna i bez smaku! Przede wszystkim nie popadaj w rutynę. Nie smakuje ci gotowany brokuł? Nie ma sprawy, spróbuj go na surowo albo upiecz. Zaserwuj sobie kolorowe warzywne frytki lub chipsy, podane z odpowiednim dipem zasmakują każdemu. A może koktajl z nielubianym szpinakiem? Albo lody buraczkowe? Serwuj warzywa na różne sposoby to najlepsza metoda zwiększenia różnorodności w diecie.

 

Jeszcze lepszym sposobem jest dodawanie różnych warzyw do dań, które już lubisz. Spróbuj urozmaicić ulubiony sos do spaghetti dodatkową porcją pietruszki lub selera. Dzięki temu wzbogacisz dodatkowo smak potrawy. I najważniejsze – daj sobie czas. Przyzwyczajenie się do nowych smaków to nie kwestia pojedynczego skosztowania. Nie przekreślaj warzywnego dania, może wystarczy dodać innych przypraw i ziół, aby ci zasmakowało?
Statystyki są bezlitosne – co drugi Polak cierpi z powodu nadwagi lub otyłości, a w przyszłości będzie cierpiał na choroby z nią związane. Zadbaj o siebie, wprowadź warzywa i zdrowe przekąski do swojego talerza i nie daj się chorobom.