Pages Menu
 

Categories Menu
Szampony bez chemii - naturalny szampon do włosów nawilżający bez SLS
Włosy to bez wątpienia wizytówka i atrybut kobiecości, dlatego też panie skrupulatnie dbają o nie i starają się, aby zawsze ładnie się prezentowały.
Czas na makijaż
Jak dużo spędzasz czasu przed lustrem? Zajmuje ci to 15 minut czy może ponad godzinę?
Wiadomo - często jest to wina zbyt różnorodnych kosmetyków, których używamy - ale czasami wystarczyłoby znać lepszy
Klub fitness – dobry wybór dla odchudzających się
Wiele osób chciałoby schudnąć. Niestety zadanie nie jest łatwe i wymaga sporo czasu, poświęcenia i silnej motywacji do zmiany trybu życia. Na ogół trzeba zmienić swoje
Najczęściej wybierane zabiegi kosmetyczne - salon kosmetyczny Warszawa Ursynów. Makijaż permanentny brwi i ust
Polki coraz chętniej korzystają z usług salonów kosmetycznych: rozwój kosmetologii, dostępność nowatorskich
Odchudzanie wymaga cierpliwości
Trwała utrata wagi jest niełatwym, często długotrwałym procesem. Osoby odchudzające się muszą przestrzegać odpowiednio zbilansowanej diety o ujemnym bilansie energetycznym. Prawidłowe odżywianie
Woda perfumowana a perfumy, czy woda perfumowana w prezencie? Douglas perfumeria Poznań
Każdy z nas kupując perfumy chce, by pachniały długo i intensywnie. Zastanawiamy się jaki produkt wybrać. Producenci oferują nam
Jak nie dać się oszukać w perfumerii. Gdzie sprawdzić kod perfum? Numer identyfikacyjny perfum
Każdy powinien wiedzieć, że tylko kupowanie oryginalnych perfum ma sens. Nawet nie chodzi tutaj o wspieranie i nie okradanie

Posted by on kw. 12, 2019 in Zdrowie |

3 sposoby na zwiększenie ilości warzyw w diecie.

3 sposoby na zwiększenie ilości warzyw w diecie.

Najnowsza Piramida Zdrowego Żywienia i Stylu Życia mówi jasno – podstawę zdrowo zbilansowanej diety muszą stanowić różnokolorowe warzywa i owoce.

 

Specjaliści zalecają dodatkowo, aby warzyw w diecie było więcej niż owoców i że powinny stanowić aż połowę talerza w każdym posiłku. Jak to zrobić? Przekonaj się, że zdrowa dieta nie musi być nudna i bez smaku! Przede wszystkim nie popadaj w rutynę. Nie smakuje ci gotowany brokuł? Nie ma sprawy, spróbuj go na surowo albo upiecz. Zaserwuj sobie kolorowe warzywne frytki lub chipsy, podane z odpowiednim dipem zasmakują każdemu. A może koktajl z nielubianym szpinakiem? Albo lody buraczkowe? Serwuj warzywa na różne sposoby to najlepsza metoda zwiększenia różnorodności w diecie.

 

Jeszcze lepszym sposobem jest dodawanie różnych warzyw do dań, które już lubisz. Spróbuj urozmaicić ulubiony sos do spaghetti dodatkową porcją pietruszki lub selera. Dzięki temu wzbogacisz dodatkowo smak potrawy. I najważniejsze – daj sobie czas. Przyzwyczajenie się do nowych smaków to nie kwestia pojedynczego skosztowania. Nie przekreślaj warzywnego dania, może wystarczy dodać innych przypraw i ziół, aby ci zasmakowało?
Statystyki są bezlitosne – co drugi Polak cierpi z powodu nadwagi lub otyłości, a w przyszłości będzie cierpiał na choroby z nią związane. Zadbaj o siebie, wprowadź warzywa i zdrowe przekąski do swojego talerza i nie daj się chorobom.