Pages Menu
 

Categories Menu
Wybierajmy naturalne składniki.
Henna.
To naturalny barwnik z liści i pędów rośliny lawsonii, która powstaje po sproszkowaniu i ugotowaniu liści. Substancja zostaje wysuszona, przy czym nie traci swoich walorów barwiących.
Zabieg
Olejowanie włosów - sposób na piękne włosy. Olejek kokosowy i arganowy do włosów
Pragnieniem niemal każdej kobiety jest posiadanie pięknych, błyszczących i zdrowych włosów. W ciągu ostatnich kilku lat głośno zrobiło się
Makijaż permanentny - sprzęt do makijażu permanentnego. Kurs makijażu permanentnego Poznań
Makijaż znany jest od wielu lat, kobiety już dawno temu starały się tuszować swoje niedoskonałości i podkreślać swoje atuty przy
Przygotuj się na następne lato!
W sezonie jesiennym i zimowym co roku zauważa się w polskim społeczeństwie przyrost wagi. Wiele osób jesienią przestaje aktywnie uprawiać sport i kiedy jest zimno zaczyna więcej jeść, co
Depilacja laserowa najtaniej we Wrocławiu
Nikt nie lubi zbędnego owłosienia. Takowe nie prezentuje się w sposób estetyczny. Nie ma szans by performatywne zapędy niektórych gwiazd estrady przekonały kobiety, że owłosienie
Wylecz swoją cerę!
Coraz więcej osób ma problem z trądzikiem oraz złym stanem i złym wyglądem cery. Kiedyś ten problem dotyczył głównie młodzieży w wieku dojrzewania, ale aktualnie coraz częściej dotyczy również dorosłych,
Nawilżenie aby dłużej zachować młodość. Zabiegi nawilżające w Warszawie
Podstawowym elementem właściwej pielęgnacji cery powinno być jej nawilżanie. Dzięki niemu można zachować przez długi czas promienny i młody wygląd

Posted by on sty 2, 2021 in Zdrowie |

Jak jeść więcej warzyw? Kilka porad dla mam niejadków.

Jak jeść więcej warzyw? Kilka porad dla mam niejadków.

Zdrowa, zbilansowana dieta jest niezwykle ważna w rozwoju każdego dziecka. Szczególnie warzywa i owoce są wyjątkowo istotne w kształtowaniu zdrowych nawyków u najmłodszych. Jadłospis pełen roślin pozwala na dostarczenie organizmowi wszystkich niezbędnych witamin i minerałów oraz zapobiega powstawaniu niezwykle groźnej nadwagi u dzieci i młodzieży. Przedstawiamy 4 sposoby na zachęcenie dzieci do jedzenia warzyw!

1. Dodawaj warzywa do ulubionych dań

Dużą ilość warzyw możesz “przemycić” dodając je do ulubionych dań swojego dziecka. Na domową pizzę nałóż dużą ilość papryki, cebuli, kukurydzy, pieczarek i innych wybranych warzyw. Zamiast tradycyjnego spaghetti z mięsem mielonym spróbuj wypróbować przepis na pastę alla norma z bakłażanem i świeżymi pomidorami.

2. Gotuj zupy

Zupy są świetnym sposobem na spożywanie dużej ilości warzyw. Staraj się wykorzystywać jak najmniej tłustej śmietany do zabielenia, sam wywar możesz przyrządzić na dużej ilości jarzyn, przez co będzie on pożywny i pełen witamin. Zupę pomidorową możesz przygotować z własnoręcznie zrobionego przecieru lub wykorzystać świeże pomidory. Świetnie sprawdzą się także mrożonki, z których szybko przyrządzisz zupę jarzynową czy kalafiorową.

3. Stosuj zamienniki

Twoje dziecko jest miłośnikiem frytek? Przygotuj je w piekarniku z minimalną ilością oleju lub skorzystaj z frytkownicy beztłuszczowej. Zdrowsze frytki możesz przyrządzić z batatów lub warzyw korzeniowych. Zamiast deseru przygotuj mus lub sałatkę owocową. Sklepowe napoje zastąp domowymi, zdrowymi kompotami lub świeżo wyciśniętymi sokami.

4. Gotuj bezmięsne potrawy

Dla wielu mięsnych dań możesz znaleźć wegetariańskie zamienniki z dużą ilością warzyw. Wypróbuj przepis na kotlety z groszku zielonego, kalafiora lub ciecierzycy. Świetnie sprawdzą się także sosy pomidorowe do zapiekanek i makaronów z dodatkiem cebuli, cukinii i papryki. Wystarczy, że na początku jedynie raz w tygodniu przygotujesz całkowicie bezmięsny obiad, a następnie z czasem będziesz zwiększać ich ilość i częstotliwość.